CES 2016 didn't change the world, but it showed how the world is changing

CES 2016 didn't change the world, but it showed how the world is changing
alaScore -1

4 avis

Nov. 2024

Nous avons collecté et analysé 4 avis d'experts provenant de sources internationales. Nous avons comparé ces avis à 298742 autres avis de la categorie Ordinateurs de bureau. La dernière mise à jour date du 21 Nov. 2024.

Résumé des avis

(Basé sur 4 avis et tests)

4 avis d'experts

Avertissement:

Voici une liste des avis pour ce produit ou des produits similaires. Si vous pensez que ce groupement est mauvais s'il vous plaît cliquez ici pour le drapeau.
En savoir plus sur la page de notre FAQ.
Affichage de 1 - 4 sur 4 Afficher les Avis: en français | internationaux

Avis d'expert par : John Falcone (cnet.co.uk)

CES 2016: Watch CNET's CES press day marathon live stream here

 

Looking for CES press conferences? You've found them: Watch Monster, TCL, Qualcomm, Toyota, Samsung, Dish/Sling, Kia, Sony and Intel here -- live.

Avis d'expert par : Dan Ackerman (cnet.co.uk)

CES 2016 computer preview: 2-in-1 hybrids, tiny desktops and gaming PCs built for VR

 

Laptops, desktops and hybrids will get smaller, slimmer and more powerful at CES 2016.

Avis d'expert par : John Falcone (cnet.co.uk)

CES 2016 didn't change the world, but it showed how the world is changing

 

CNET spent a full week in Las Vegas living and breathing the CES 2016 show. Here's everything we discovered about the future of technology.

Avis d'expert par : Wayne Cunningham (cnet.co.uk)

CES 2016 focuses on the driver, and the game-changing Chevy Bolt EV

 

As in past years, self-driving car tech remains big at CES 2016, but more concepts were focused on how we can interact with cars through visual input and gestures. Meanwhile, Chevy unveiled its new Bolt EV, the most practical electric car yet.

Comparer les prix de : CES 2016 didn't change the world, but it showed how the world is changing

Aucun prix pour ce produit

Ordinateurs de bureau similaires

  • Même
    marque