Sony VRD-MC10

Sony VRD-MC10
alaAverage 3.8

4 avis

Nov. 2024

alaTest a collecté et analysé 4 avis de consommateurs et d'experts pour le produit Sony VRD-MC10. La note moyenne du produit est 3.8 sur 5, tandis que les autres Lecteurs DVD ont une note moyenne de 3.8 sur 5.

En moyenne, les consommateurs notent ce produit 75/100.

Résumé des avis

(Basé sur 4 avis et tests)

Avis d'Utilisateurs  

Avertissement:

Voici une liste des avis pour ce produit ou des produits similaires. Si vous pensez que ce groupement est mauvais s'il vous plaît cliquez ici pour le drapeau.
En savoir plus sur la page de notre FAQ.
Affichage de 1 - 4 sur 4 Afficher les Avis: en français | internationaux

Avis d'utilisateur (shopping.com)

Great DVD recorder!

 

I bought this with the hope of recording some great dvds for the family as gifts during the holidays. The recorder was a bit difficult to understand at first but once I figured it out, it was very easy. My family loved their gifts and I hope to use...

Easy to Use, Excellent Picture Quality

none

Sep. 2010

Avis d'utilisateur (shopping.com)

awesome product

 

I like this dvd player because sony really went out of their way with this one. It requires general knowledge to set the player up so it does not require a lot of time. The picture quality is great.Dvds are really fun to watch on it because of this. I...

None submitted

None submitted

Sep. 2010

Avis d'utilisateur (abt.com)

I would buy this product again anytime

 

I use this product to create DVDs from a camcorder.It's simple and easy.

Fast Recording, Simple Controls, Fast Setup

Fév. 2010

Avis d'utilisateur (abt.com)

User Friendly but limits to SONY product

 

Compatibility issue with Memory Stick - SanDisk Video HDTM Memory Stick PRO DuoTM MaicGate which was developed in joint venture with SONY. Very Frustrating!

Attractive Design, Fast Setup, Fast Recording, Simple Controls

Non SONy won't work

Mai 2009

Comparer les prix de : Sony VRD-MC10

Aucun prix pour ce produit

Lecteurs DVD similaires

  • Même
    marque