Crimson Tide [Blu-ray]

Crimson Tide [Blu-ray]
alaAverage 5

5 avis

Nov. 2024

alaTest a collecté et analysé 5 avis de consommateurs et d'experts pour le produit Crimson Tide [Blu-ray]. La note moyenne du produit est 5.0 sur 5, tandis que les autres produits de même catégorie ont une note moyenne de 4.0 sur 5.

En moyenne, les consommateurs notent ce produit 100/100.

Résumé des avis

(Basé sur 5 avis et tests)

Avis d'Utilisateurs  

Avertissement:

Voici une liste des avis pour ce produit ou des produits similaires. Si vous pensez que ce groupement est mauvais s'il vous plaît cliquez ici pour le drapeau.
En savoir plus sur la page de notre FAQ.
Affichage de 1 - 5 sur 5 Afficher les Avis: en français | internationaux

Avis d'utilisateur (play.com)

Languages and Verdict

 

Blu-ray all zone

Juin 2012

Avis d'utilisateur (play.com)

No One Is Safe From Chance

 

Assigned to the USS Alabama, a nuclear submarine, Lt. Commander Ron Hunter ( Denzel Washington) plays the role of Executive officer to Captain Frank Ramsey (Gene Hackman), a veteran submarine commander who firmly believes that it's easier to kill...

Fév. 2009

Avis d'utilisateur (play.com)

A brilliant bluray transfer! A must have!

 

Well there's no doubt that this is a brilliant film. That has lots of tension! And its one of my favourite films. After reading reviews on here and other sites I decided to buy it from play.com. And what a brilliant high def film! The other two...

Dec. 2008

Avis d'utilisateur (play.com)

AMAZING!

 

An absolutely brilliant 1080 transfer for a 13 year old film! The low level light scenes were stunning and the overall picture clarity was nothing short of superb - an absolute must buy for fans of this film or for fans of the Blu-Ray format in general..

Nov. 2008

Avis d'utilisateur (play.com)

A Spectacular Transfer to HD

 

It's official, this film is now the reference disc for my HD set up.

Oct. 2008

Comparer les prix de : Crimson Tide [Blu-ray]

Aucun prix pour ce produit

Lecteurs Blu-ray similaires

  • Même
    marque